Politică de prelucrarea datelor cu caracter personal

Ultima actualizare 15 martie 2023

Această notificare de confidențialitate pentru SC TENORA SRL („Companie”, „noi”, „noi”, sau „nostru”,), descrie cum și de ce am putea colecta, stoca, folosi și/sau distribui („procesează” ) informațiile dvs. atunci când utilizați serviciile noastre („Serviciile”), cum ar fi atunci când:

  • Vizitați site-ul nostru web la https://www.tenora.ro sau orice site de-al nostru care trimite la această notificare de confidențialitate
  • Interacționați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv în orice vânzări, marketing sau evenimente

Întrebări sau îngrijorări? Citirea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la office@tenora.ro.

REZUMAT PUNCTELOR CHEIE

Acest rezumat oferă puncte cheie din notificarea noastră de confidențialitate, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe link-ul de după fiecare punct cheie sau utilizând cuprinsul de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați.

Ce informații personale procesăm? Când vizitați, utilizați sau navigați prin Serviciile noastre, este posibil să procesăm informații personale în funcție de modul în care interacționați cu SC TENORA SRL și Serviciile, alegerile pe care le faceți și produsele și caracteristicile pe care le utilizați.

Prelucrăm informații personale sensibile? Nu procesăm informații personale sensibile.

Primim informații de la terți? Nu primim nicio informație de la terți.

Cum procesăm informațiile dvs.? Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu acordul dumneavoastră. Prelucrăm informațiile dumneavoastră numai atunci când avem un motiv legal valabil pentru a face acest lucru.

În ce situații și cu ce părți împărtășim informații personale? Putem partaja informații în situații specifice și cu anumite terțe părți.

Cum vă păstrăm informațiile în siguranță? Avem procese și proceduri organizatorice și tehnice în vigoare pentru a vă proteja informațiile personale. Cu toate acestea, nicio transmisie electronică prin internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să ne înfrângă securitatea și să colecteze, să acceseze necorespunzător , furați sau modificați informațiile dvs.

Care sunt drepturile tale? În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea de confidențialitate aplicabilă poate însemna că aveți anumite drepturi cu privire la informațiile dumneavoastră personale.

Cum vă exercitați drepturile? Cea mai simplă modalitate de a vă exercita drepturile este prin completarea formularului nostru de solicitare a persoanei vizate disponibil aici: www.tenora.ro sau contactându-ne. Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Doriți să aflați mai multe despre ce face SC TENORA SRL cu orice informații pe care le colectăm?

1. CE INFORMAȚII COLECTEM?

Informațiile personale pe care ni le dezvăluiți

Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați.

Colectăm informații personale pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, atunci când participați la activitățile din cadrul Serviciilor sau în alt mod atunci când ne contactați.

Informații personale furnizate de dvs. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

  • nume
  • adrese de email
  • numere de telefon

Informații sensibile. Nu procesăm informații sensibile.

Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.

Informații colectate automat

Pe scurt: unele informații, cum ar fi adresa dvs. de protocol de internet (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului, sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre.

Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile dvs. de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și despre utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, browserul și caracteristicile dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, adresele URL de referință, numele dispozitivului, țara, locația , informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și pentru scopurile noastre interne de analiză și raportare.

La fel ca multe companii, colectăm informații și prin cookie-uri și tehnologii similare. Puteți afla mai multe despre acest lucru în Notificarea noastră privind cookie-urile: https://www.tenora.ro/despre-cookies.

Informațiile pe care le colectăm includ:

  • Jurnal și date de utilizare. Datele de jurnal și utilizare sunt informații legate de servicii, diagnostic, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informațiile despre dispozitiv, tipul de browser și setările și informațiile despre activitatea dvs. în Servicii (cum ar fi ștampilele de dată/ora asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate). , căutări și alte acțiuni pe care le întreprindeți, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite „dump de blocare”) și setările hardware.
  • Datele dispozitivului. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, datele acestui dispozitiv pot include informații precum adresa dvs. IP (sau serverul proxy), numerele de identificare a dispozitivului și a aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații de configurare a sistemului.
  • Date despre locație. Colectăm date despre locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dvs., care pot fi fie precise, fie imprecise. Câte informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. De exemplu, este posibil să folosim GPS-ul și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. actuală (pe baza adresei dvs. IP). Puteți renunța la a ne permite să colectăm aceste informații fie prin refuzul accesului la informații, fie prin dezactivarea setării locației pe dispozitiv. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.

2. CUM PRELUCĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu acordul dumneavoastră.

Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale dintr-o varietate de motive, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv:

  • Pentru a furniza și facilita furnizarea de servicii către utilizator. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă oferi serviciul solicitat.
  • Pentru a răspunde întrebărilor utilizatorilor/a oferi asistență utilizatorilor. Este posibil să procesăm informațiile dumneavoastră pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră și pentru a rezolva eventualele probleme pe care le-ați putea avea cu serviciul solicitat.
  • Pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane. Vă putem prelucra informațiile atunci când este necesar pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane, cum ar fi pentru a preveni vătămările.

3. PE CE BAZE JURIDICE NE BAZĂM PENTRU PRELUCRAREA INFORMAȚIILOR DVS.?

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale numai atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valid (adică un temei legal) pentru a face acest lucru în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dumneavoastră, pentru a respecta legile, pentru a vă oferi servicii pentru a intra în sau ne îndeplinim obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele noastre legitime de afaceri.

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și GDPR din Regatul Unit ne solicită să explicăm bazele legale valabile pe care ne bazăm pentru a vă prelucra informațiile personale. Ca atare, ne putem baza pe următoarele baze legale pentru a vă prelucra informațiile personale:

  • Consimţământ. Putem prelucra informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea (adică consimțământul) de a vă folosi informațiile personale într-un anumit scop. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
  • Executarea unui Contract. Putem prelucra informațiile dumneavoastră personale atunci când considerăm că este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră, inclusiv furnizarea Serviciilor noastre sau la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră.
  • Obligatii legale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi să cooperăm cu un organism de aplicare a legii sau cu o agenție de reglementare, să ne exercităm sau să ne apărăm drepturile legale sau să dezvăluim informațiile dvs. ca dovadă în litigiile în care suntem implicat.
  • Interese Vitale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru a vă proteja interesele vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situații care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane.

4. CÂND ȘI CU CINE PARTAJĂM INFORMAȚIILE DVS.

Pe scurt: putem partaja informații în situații specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele terțe părți.

Este posibil să fie nevoie să partajăm informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:

  • Transferuri de afaceri. Putem împărtăși sau transfera informațiile dumneavoastră în legătură cu sau în timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți din afacerea noastră către o altă companie.

5. UTILIZAM COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIT?

Pe scurteste posibil să folosim module cookie și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.

Este posibil să folosim module cookie și tehnologii similare de urmărire (cum ar fi semnalizatoarele web și pixelii) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și despre cum puteți refuza anumite module cookie sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile: https://www.tenora.ro/despre-cookies.

6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: păstrăm informațiile dumneavoastră atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile prezentate în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

Vom păstra informațiile dumneavoastră personale doar atâta timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă mai lungă de păstrare este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințe fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din această notificare nu va cere să păstrăm informațiile dumneavoastră personale mai mult de 1 an.

Atunci când nu avem nevoie de afaceri legitime în desfășurare de a vă procesa informațiile personale, vom șterge sau anonimiza aceste informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom fi în siguranță. stocați informațiile dumneavoastră personale și izolați-le de orice procesare ulterioară până când este posibilă ștergerea.

7. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

Pe scurt: Ne propunem să vă protejăm informațiile personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizatorică și tehnică.

Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizaționale adecvate și rezonabile menite să protejeze securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de a vă securiza informațiile, nicio transmisie electronică prin Internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor fi capabil să învingă securitatea noastră și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice informațiile dvs. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile personale, transmiterea informațiilor personale către și de la Serviciile noastre se face pe propriul risc. Trebuie să accesați Serviciile numai într-un mediu securizat.

8. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?

Pe scurt: Nu colectăm cu bună știință date de la sau nu comercializăm către copii cu vârsta sub 18 ani.

Nu solicităm cu bună știință date de la sau nu ne adresăm copiilor cu vârsta sub 18 ani. Prin utilizarea Serviciilor, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și că sunteți de acord cu utilizarea Serviciilor de către acest minor dependent. În cazul în care aflăm că au fost colectate informații personale de la utilizatori cu vârsta mai mică de 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge imediat aceste date din evidențele noastre. Dacă luați cunoștință de orice date pe care le-am colectat de la copii cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la office@tenora.ro.

9. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ LA CONFIDENȚIALITATE?

Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE) și Regatul Unit (UK), aveți drepturi care vă permit un acces și un control mai mare asupra informațiilor dvs. personale. Puteți să vă revizuiți, să vă modificați sau să vă închideți contul în orice moment.

În unele regiuni (cum ar fi SEE și Regatul Unit), aveți anumite drepturi în temeiul legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul de (i) de a solicita accesul și de a obține o copie a informațiilor dvs. personale, (ii) să solicite rectificarea sau ștergerea; (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dvs. personale; și (iv) dacă este cazul, la portabilitatea datelor. În anumite circumstanțe, este posibil să aveți, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dvs. personale. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne prin intermediul detaliilor de contact furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEST ANUNȚ?” de mai jos.

Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Dacă vă aflați în SEE sau în Regatul Unit și considerați că prelucrăm ilegal informațiile dvs. personale, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea locală de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi datele de contact aici: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.

Dacă vă aflați în Elveția, datele de contact ale autorităților de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html.

Retragerea consimțământului dumneavoastră: În cazul în care ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a vă prelucra informațiile personale, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, contactându-ne prin intermediul detaliilor de contact furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEST ANUNȚ?” de mai jos.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acesteia și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul.

Renunțarea la comunicările promoționale și de marketing: Vă puteți dezabona de la comunicările noastre promoționale și de marketing în orice moment, făcând clic pe linkul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem, răspunzând „STOP” sau „UNSUBSCRIBE” la mesajele SMS pe care le trimitem sau contactându-ne folosind detaliile furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEST ANUNȚ?” de mai jos. Veți fi apoi eliminat de pe listele de marketing. Cu toate acestea, este posibil să comunicăm în continuare cu dvs. – de exemplu, pentru a vă trimite mesaje legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dvs., pentru a răspunde la cererile de servicii sau în alte scopuri care nu țin de marketing.

Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să vă setați browserul pentru a elimina cookie-urile și pentru a le respinge. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre. Pentru a renunța la publicitatea bazată pe interese de către agenții de publicitate de pe Serviciile noastre, vizitați https://www.aboutads.info/choices/. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați Notificarea noastră privind cookie-urile: https://www.tenora.ro/informatii-despre-cookies.

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la drepturile dumneavoastră de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la office@tenora.ro.

10. COMENZI PENTRU FUNCȚIILE „DO-NOT-TRACK”

Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare mobile și aplicații mobile includ o funcție sau o setare Do-Not-Track („DNT”) pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu fi monitorizate și colectate date despre activitățile dvs. de navigare online. În acest stadiu, nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele DNT ale browserului sau la orice alt mecanism care comunică în mod automat opțiunea dumneavoastră de a nu fi urmărit online. În cazul în care se adoptă un standard pentru urmărirea online pe care trebuie să îl respectăm în viitor, vă vom informa cu privire la această practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.

11. REZIDENȚII DIN CALIFORNIA AU DREPTURI SPECIFICE DE CONFIDENȚIALITATE?

Pe scurt:Da, dacă sunteți rezident în California, vi se acordă drepturi specifice în ceea ce privește accesul la informațiile dumneavoastră personale.

Secțiunea 1798.83 din Codul civil al Californiei, cunoscută și sub numele de legea „Shine The Light”, permite utilizatorilor noștri care sunt rezidenți în California să solicite și să obțină de la noi, o dată pe an și în mod gratuit, informații despre categoriile de informații personale (dacă există) pe care le-am dezvăluit unor terți în scopuri de marketing direct și numele și adresele tuturor terților cu care am partajat informații personale în anul calendaristic imediat anterior. Dacă sunteți rezident al Californiei și doriți să faceți o astfel de solicitare, vă rugăm să ne trimiteți cererea în scris folosind informațiile de contact furnizate mai jos.

Dacă aveți sub 18 ani, locuiți în California și aveți un cont înregistrat în Servicii, aveți dreptul de a solicita eliminarea datelor nedorite pe care le postați public pe Servicii. Pentru a solicita eliminarea acestor date, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate mai jos și să includeți adresa de e-mail asociată contului dvs. și o declarație că aveți reședința în California. Ne vom asigura că datele nu sunt afișate public în cadrul Serviciilor, dar vă rugăm să fiți conștienți de faptul că este posibil ca datele să nu fie eliminate complet sau integral din toate sistemele noastre (de exemplu, copiile de rezervă etc.).

Notificare privind confidențialitatea CCPA

Codul de reglementări din California definește un „rezident” ca fiind:

(1) orice persoană care se află în statul California în alte scopuri decât cele temporare sau tranzitorii și

(2) orice persoană fizică care are domiciliul în statul California și care se află în afara statului California în scop temporar sau tranzitoriu

Toate celelalte persoane sunt definite drept „nerezidenți”.

În cazul în care vi se aplică această definiție a „rezidentului”, trebuie să respectăm anumite drepturi și obligații în ceea ce privește informațiile dumneavoastră personale.

Care sunt categoriile de informații personale pe care le colectăm?

Am colectat următoarele categorii de informații personale în ultimele douăsprezece (12) luni:

CategoriaExempleColectate
A. IdentificatoriDetalii de contact, cum ar fi numele real, pseudonimul, adresa poștală, numărul de telefon sau numărul de telefon mobil de contact, identificatorul personal unic, identificatorul online, adresa de protocol internet, adresa de e-mail și numele contului.NU
B. Categoriile de informații cu caracter personal enumerate în legea din California privind evidența cliențilorNume, date de contact, educație, loc de muncă, istoric de angajare și informații financiareNU
C. Caracteristici de clasificare protejate în conformitate cu legislația californiană sau federalăSexul și data nașteriiNU
D. Informații comercialeInformații despre tranzacții, istoricul achizițiilor, detalii financiare și informații de platăNU
E. Informații biometriceAmprentele digitale și vocaleNU
F. Internet sau alte activități de rețea similareIstoricul de navigare, istoricul de căutare, comportamentul online, datele privind interesele și interacțiunile cu site-ul nostru și cu alte site-uri web, aplicații, sisteme și reclameNU
G. Date de geolocalizareLocația dispozitivuluiNU
H. Informații audio, electronice, vizuale, termice, olfactive sau similareImagini și înregistrări audio, video sau convorbiri telefonice create în legătură cu activitățile noastre comercialeNU
I. Informații profesionale sau legate de locul de muncăDetalii de contact de afaceri pentru a vă furniza Serviciile noastre la nivel de afaceri sau titlul postului, istoricul de muncă și calificările profesionale dacă solicitați un loc de muncă la noi.NU
J. Informații privind educațiaDosarele studenților și informațiile din directorNU
K. Deduceri trase din alte informații cu caracter personalDeduceri trase din oricare dintre informațiile personale colectate enumerate mai sus pentru a crea un profil sau un rezumat despre, de exemplu, preferințele și caracteristicile unei persoane.NU

De asemenea, este posibil să colectăm și alte informații cu caracter personal în afara acestor categorii în cazurile în care interacționați cu noi în persoană, online, prin telefon sau prin poștă în contextul:

  • Primirea de ajutor prin intermediul canalelor noastre de asistență pentru clienți;
  • Participarea la sondaje sau concursuri pentru clienți; și
  • Facilitarea furnizării serviciilor noastre și pentru a răspunde la solicitările dumneavoastră.

Cum folosim și împărtășim informațiile dvs. personale?

Mai multe informații despre practicile noastre de colectare și partajare a datelor pot fi găsite în această notificare de confidențialitate și în Notificarea noastră privind cookie-urile: https://www.tenora.ro/informatii-despre-cookies.

Ne puteți contacta prin e-mail la adresa office@tenora.ro, vizitând https://www.tenora.ro sau consultând detaliile de contact din partea de jos a acestui document.

În cazul în care folosiți un agent autorizat pentru a vă exercita dreptul de retragere, putem refuza o cerere dacă agentul autorizat nu prezintă dovada că a fost autorizat în mod valabil să acționeze în numele dumneavoastră.

Vor fi împărtășite informațiile dumneavoastră cu altcineva?

Putem dezvălui informațiile dvs. personale furnizorilor noștri de servicii în conformitate cu un contract scris încheiat între noi și fiecare furnizor de servicii. Fiecare furnizor de servicii este o entitate cu scop lucrativ care prelucrează informațiile în numele nostru.

Putem utiliza informațiile dvs. personale în scopuri comerciale proprii, cum ar fi cercetarea internă pentru dezvoltare tehnologică și demonstrații. Acest lucru nu este considerat a fi o „vânzare” a informațiilor dumneavoastră personale.

SC TENORA SRL nu a dezvăluit sau vândut nicio informație personală unor terțe părți în scopuri comerciale sau de afaceri în ultimele douăsprezece (12) luni. SC TENORA SRL nu va vinde în viitor informații personale aparținând vizitatorilor site-ului, utilizatorilor și altor consumatori.

Drepturile dumneavoastră cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal

Dreptul de a solicita ștergerea datelor – Cerere de ștergere

Puteți solicita ștergerea informațiilor dvs. personale. Dacă ne solicitați să vă ștergem informațiile personale, vom respecta cererea dvs. și vom șterge informațiile dvs. personale, sub rezerva anumitor excepții prevăzute de lege, cum ar fi (dar fără a se limita la) exercitarea de către un alt consumator a dreptului său la libera exprimare, cerințele noastre de conformitate care rezultă dintr-o obligație legală sau orice prelucrare care poate fi necesară pentru a ne proteja împotriva activităților ilegale.

Dreptul de a fi informat – Cererea de a ști

În funcție de circumstanțe, aveți dreptul să știți:

  • dacă colectăm și utilizăm informațiile dvs. personale;
  • categoriile de informații cu caracter personal pe care le colectăm;
  • scopurile în care sunt utilizate informațiile personale colectate;
  • dacă vindem informațiile dvs. personale unor terțe părți;
  • categoriile de informații cu caracter personal pe care le-am vândut sau le-am divulgat în scopuri comerciale;
  • categoriile de terți cărora le-au fost vândute sau divulgate informațiile cu caracter personal în scopuri comerciale; și
  • scopul comercial sau de afaceri al colectării sau vânzării de informații personale.

În conformitate cu legislația aplicabilă, nu suntem obligați să furnizăm sau să ștergem informațiile despre consumatori care sunt dezidentificate ca răspuns la o solicitare a unui consumator sau să reidentificăm datele individuale pentru a verifica o solicitare a unui consumator.

Dreptul la nediscriminare pentru exercitarea dreptului la viață privată al unui consumator

Nu vă vom discrimina în cazul în care vă exercitați dreptul la confidențialitate.

Procesul de verificare

La primirea cererii dumneavoastră, va trebui să vă verificăm identitatea pentru a ne asigura că sunteți aceeași persoană despre care avem informații în sistemul nostru. Aceste eforturi de verificare ne cer să vă solicităm să furnizați informații pentru a le compara cu informațiile pe care ni le-ați furnizat anterior. De exemplu, în funcție de tipul de cerere pe care o trimiteți, vă putem cere să furnizați anumite informații pentru a putea compara informațiile pe care le furnizați cu informațiile pe care le avem deja în dosar sau vă putem contacta prin intermediul unei metode de comunicare (de exemplu, telefon sau e-mail) pe care ne-ați furnizat-o anterior. Putem utiliza și alte metode de verificare, în funcție de circumstanțe.

Vom folosi informațiile personale furnizate în cererea dumneavoastră doar pentru a vă verifica identitatea sau autoritatea de a face cererea. În măsura în care este posibil, vom evita să vă solicităm informații suplimentare în scopul verificării. Cu toate acestea, în cazul în care nu vă putem verifica identitatea din informațiile pe care le deținem deja, vă putem solicita să furnizați informații suplimentare în scopul verificării identității dvs. și în scopuri de securitate sau de prevenire a fraudelor. Vom șterge astfel de informații furnizate suplimentar de îndată ce terminăm verificarea dumneavoastră.

Alte drepturi de confidențialitate

  • Vă puteți opune prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal.
  • Puteți solicita corectarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care acestea sunt incorecte sau nu mai sunt relevante sau puteți solicita restricționarea prelucrării informațiilor.
  • Puteți desemna un agent autorizat să depună în numele dumneavoastră o cerere în temeiul CCPA. Putem refuza o cerere din partea unui agent autorizat care nu prezintă dovada că a fost autorizat în mod valabil să acționeze în numele dumneavoastră în conformitate cu CCPA.
  • Puteți solicita să renunțați la vânzarea viitoare a informațiilor dvs. personale către terțe părți. La primirea unei cereri de renunțare, vom da curs cererii cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de cincisprezece (15) zile de la data depunerii cererii.

Pentru a vă exercita aceste drepturi, ne puteți contacta prin e-mail la adresa office@tenora.ro, vizitând https://www.tenora.ro sau consultând detaliile de contact din partea de jos a acestui document. Dacă aveți o plângere cu privire la modul în care vă gestionăm datele, am dori să ne contactați.

12. FACEM ACTUALIZĂRI ALE ACESTEI NOTIFICĂRI?

Pe scurt:Da, vom actualiza această notificare după cum este necesar pentru a rămâne în conformitate cu legile relevante.

Este posibil să actualizăm această notificare de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată „Revizuit” actualizată, iar versiunea actualizată va intra în vigoare de îndată ce va fi accesibilă. În cazul în care aducem modificări substanțiale acestei notificări de confidențialitate, vă putem notifica fie prin afișarea la loc vizibil a unei notificări cu privire la aceste modificări, fie prin trimiterea directă a unei notificări. Vă încurajăm să consultați frecvent această notă de confidențialitate pentru a fi informat cu privire la modul în care vă protejăm informațiile.

13. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la acest anunț, îl puteți contacta pe responsabilul nostru cu protecția datelor (DPO), Andrea Popescu, prin e-mail la office@tenora.ro, prin telefon la +4 0744 345 248, sau prin poștă la:

SC TENORA SRL
Str. Dorobanți, nr 23A, Sebeș, jud. Alba, România

14. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ?

În funcție de legile aplicabile din țara dumneavoastră, este posibil să aveți dreptul de a solicita accesul la informațiile personale pe care le colectăm de la dumneavoastră, de a le modifica sau de a le șterge. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să vizitați: www.tenora.ro.

Coș cumpărături
Scroll to Top